Veelgestelde vragen

STUDIO

Hoe kan ik een afspraak maken?

Je kan heel eenvoudig online een afspraak maken via de link onderaan of op de startpagina. Je mag mij ook steeds een berichtje sturen via Whatsapp, Messenger, Instagram of e-mail. Je kan ook steeds het contactformulier invullen, vermeld steeds waarvoor je een afspraak wil maken. Let op: je afspraak is pas definitief wanneer deze door mij is bevestigd (of wanneer je een bevestigingsmail hebt gekregen als je online de afspraak hebt gemaakt).

Hoe kan ik mijn afspraak annuleren? 

Je kan je afspraak annuleren door mij een berichtje of mailtje te sturen. LET OP: hou zeker rekening met de geldende annulatievoorwaarden. Deze kan je steeds terugvinden in de bevestingsmail van je gemaakte afspraak of je kan deze raadplegen via de website.

Waar is de studio gelegen? 

Ik voer alle behandelingen uit bij mij thuis in een kamer die hiervoor speciaal is ingericht. Wanneer je toekomt, dan bel je gewoon aan (rechts wanneer je voor het huis staat) en ik begeleid je mee naar de studio. Het adres is: Veldstraat 25, Knesselare. 

LET OP: de studio is gelegen op de eerste verdieping, er is geen lift beschikbaar.

Hoe kan ik betalen in de studio? 

Je kan zowel cash als met Payconiq betalen. Betalingen dienen wel steeds in de studio zelf te gebeuren, het is niet toegestaan achteraf te betalen.

Wat zijn de openingstijden? 

Doordat ik ook nog fulltime in het ziekenhuis aan het werk ben, variëren de openingstijden van week tot week. Wil je graag een afspraak of heb je bepaalde wensen? Stuur mij even een berichtje en we kijken samen welk moment het beste past of kijk heel eenvoudig via het online boekingssyteem welke tijden er beschikbaar zijn.

Doet het plaatsen van gelnagels pijn? 

Neen, mits de nagels met een juiste techniek worden behandeld, doet dit geen pijn.  

Gevoelige klanten kunnen warmtepieken ervaren wanneer de gel wordt uitgehard onder de LED-lamp. Dit komt doordat er een chemische reactie ontstaat die ervoor zorgt dat de gel hard wordt. Ik gebruik een LED-lamp die hierop is aangepast en dit zoveel mogelijk voorkomt zonder aan kwaliteit in te boeten. Tijdens de behandeling mag je uiteraard steeds aangeven wanneer iets onprettig aanvoelt. Dan kan ik de instellingen van de lamp of de gebruikte techniek eventueel aanpassen indien mogelijk. 

WEBSHOP

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling toekomt? 

We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Dit uiterlijk binnen de drie werkdagen. Wij versturen via Bpost en die hanteert meestal levering de volgende dag, maar dit kan natuurlijk verschillen naargelang de drukte bij hen zelf. Daar hebben wij zelf jammer genoeg geen invloed op. Wanneer je pakketje door ons is verstuurd, ontvang hiervan een e-mail en aan de hand daarvan kan je je pakje volgen. Zijn er vragen op opmerkingen? Dan kan je ons steeds een berichtje sturen.

Wat zijn de verzendingskosten? 

Voor een verzending binnen België worden standaard verzendingskosten aangerekend van €6,5 bij thuislevering. Je kan ook kiezen voor levering in een afhaalpunt, hiervoor betaal je €5,00.

Voor verzending buiten België rekenen we €9,95 aan.

Kan ik mijn bestelling retourneren? 

Ja dat kan door heel eenvoudig een e-mail te sturen naar studiobeautinez@gmail.com met de vermelding van het artikel (naam en merk) en het ordernummer van de bestelling. Dan sturen wij jou een retourformulier. Nadat wij het pakketje hebben ontvangen, betalen wij het bedrag binnen de 14 dagen terug. 

Let wel: de verzendkosten bij het terugsturen van een pakketje zijn ten koste van de klant. Zorg er ook voor dat de artikelen in originele staat en ongebruikt zijn. 

Hoe kan ik betalen? 

Op de webshop kan je betalen via Bancontact, VISA, Mastercard, Maestro, Apple Pay en Paypal. Er is geen mogelijkheid tot achteraf betalen.

ALGEMENE VRAGEN

Ik heb een cadeaubon gekregen, kan ik deze zowel in de studio als in de webshop gebruiken? 

Helaas niet. Om organisatorische redenen is het niet mogelijk om de bon voor beide te gebruiken.

Ik heb een klacht/opmerking. 

Wat vervelend dat er iets niet naar behoren werkt of is verlopen. Je mag een e-mail sturen naar studiobeautinez@gmail.com en we helpen je graag verder.

Ik heb een andere vraag.

Staat je vraag er niet tussen? Dan kan je deze steeds stellen door ons een berichtje te sturen via sociale media, een e-mail te sturen of je vult heel eenvoudig het contactformulier in.